Áruk visszaküldése

  
Áruk visszaküldése

A szerződéstől való elállás és az áruk cseréje
  
A Polgári Törvénykönyv szerint a vevőnek az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül jogában áll a megkötött szerződéstől való elálláshoz. Ugyanez a határidő vonatkozik árucsere esetén is.
Ha úgy dönt, hogy ez idő alatt eláll a szerződéstől, arra kérjünk, hogy tartsa tiszteletben a következő feltételeket:
Töltse ki az űrlapot, amely megtalálható
ITT, amely tartalmazza a megrendelés számát, a vásárlás dátumát és a számlaszámát a pénz visszatérítést miatt. Ezt követően a kitöltött űrlapot és az árut küldje el címünkre.
A termékeknek meg kell felelniük a következő feltételeknek:

  • nem lehet használt - nem lehet sérült
  • hiánytalannak kell lennie (minden részét tartalmaznia kell)
  • másolat a vásárlást igazoló nyugtáról

Az árut, kérjük, ajánlva adja fel a postán, hogy biztosított legyen, vagy személyesenjuttasa el azt hozzánk , mert nem válalunk felelősséget semmilyen veszteségért az út során.
A vevő nem állhat el a szerződéstől, ha az áru egyéni kívánságának lett legyártva.
Abban az esetben, ha a vevő a fenti feltételeknek nem tesz eleget, sajnos nem fogjuk elfogadni a szerződéstől való elállást és az áru vissza lesz juttatva a vevőhöz a saját rovására.
Egyéb áruk cseréjénél a postaköltség a vevőt terheli, a fuvarozó árlistája szerint.

Garancia

A hibás áru az átvételétől számított 24 hónapon belül garancia védi, ugyanúgy mint a bolti vásárlásnál. Nem vagyunk felelősek a károsodott áruért, melyet nem rendeltetésszerűen használtak. Alacsonyabb áron eladott, hibás termékek hibájáért nem vagyunk. 

Pinkie Originals nem vállal felelősséget a hibákért és mechanikai sérülésekért amit a nem megfelelő durva bánásmód következtében, az utasítások betartásának / a termék használati utasítását nem megfelelöen használja és megsérti a felhasználási célt, nem felel meg a kezelési eljárás ( tisztítás) vagy nem jelenti a termék hibát indokolatlan késedelemmel. Ilyen esetekben, lehet, hogy egy korlátozott a felelősség jön létre, melynek következtében a vevő hibás volt.

Reklamáció és annak folyamata

Panaszt be lehet nyújtani személyesen vagy postai úton. Ahhoz, hogy rendezni tudjuk a követelést, igazolnia kell, hogy az árut a pinkie.hu- n vásárolta (megrendelés és postai igazoló számát vagy a számlát) Az áru visszaküldési űrlap ingyenesen letölthető
ITT. Feltétlenül szerepeljen mit gondol , mi a termék hibája, a hiba miben nyilvánul meg, illetve a reklamáció elrendezésének módját.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a hibás, használt árut nyilvánvaló hibák nélkül nem lehet visszaküldeni higiéniai okokból.

Szállítás postával vagy futárral

Ha a vásárolt árut postai úton vagy más szállítási szolgáltatással intézi,kérjük küldje el a csomagot a következő címre:

Pinkie Originals
Kosmonautu 4151
43001 Chomutov
Cseh Köztársaság

A vissza szállításkor kérjük csatolni a kitöltött űrlapot ,amely ingyenesen letölthető a honlapunkon pinkie.cz, ITT. Abban az esetben, ha elismerjük a követelést, akkor ésszerűen a felmerült szállítási költségeket visszatérítjük Önnek a helyes visszaigazolási dokumentumokkal bizonyítva azt (postai vagy futárcég számlája). Mindenképpen ajánlottan küldje vissza a reklamált árut. A reklamáció eredményéröl e-mailben vagy telefonon fogjuk Önt tájékoztatni. Ha nem adja meg, vagy ha megtagadja elérhetőségét (telefonszám vagy e-mail), akkor tudatában van azzal a ténnyel, hogy a követelés elrendezésének a törvényes határidőn belül kell megtörténnie és ha ez nem történik meg akkor el kell viselnie a következményeket,ami a tétlenség tekintetben merül fel.

Kapcsolatok

Az alábbi kapcsolattal segítünk a feldolgozással kapcsolatos kérdéseinek megválaszolásával , tájékozódhat vagy reklamációt jelenthet be.

e-mail: linda@pinkie.hu

Formátum letölthető ITT 

  

  • Bejelentkezés
  • Új regisztráció

A kosár üres.